söndag 1 maj 2011

1 Maj!

det är helt sjuk det är maj nu. Vi hade jättetrevligt med våra vänner A och P igår på valborgs afton, barnen blev jätteglada för vi gick och kollade på majbrasa, den var inte så stor men den dög, ska gick vi hem i kylan det var riktigt kallt igår kväll, jag fixade Pavlova tårta och kaffe och det va så gott med kaffe efter den 45 min promenaden hem från brasa, sen satt vi och prata om gamla och nya minnen och sen var det dags att lägga sig så idag är jag helt seg skulle behöva åka till Ikea men vet inte om jag orkar vi får se vada klockan blir.Det ät inte så skönt ute idag det är lite kallt idag med. Jag är klar med R och lilla V hattar och lilla T också nu är det bara L och A s hatt som ska virkas men jag kan inte idag för jag somnar när jag virkar, nu ska jag försöka titta lite här hemma på vad ska göras och sen försöka vila. Jag vet att du kommer att läsa här A tack för trevlig kväll igår vi ses om 2 veckor igen. Kram på er allihopa! Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar