måndag 9 maj 2011

Det blir virkning igen!

Min kära make läst i expressen igår att det skulle vara 20 grader varmt ända till onsdag torsdag skulle det vara kallt igen och hela helgen, så jag passar på att sola så mycket det bara går de här dagarna och virka också för på torsdag ända till söndag blir det att sticka om väder prognos stämmer, men där i mellan ska vi ha en trevlig lördag hemma hos våra kära vänner A och P så det är tradition så brukar vi äta gott, dricka gott och titta på melodifestivalen varje år tillsammans, vi turas om att vara hemma hos varandra det är en jätterolig tradition tycker jag så i år är hemma hos A och P. A om du läser här ska jag baka limepaj fast den goda inte den skumma, haha, det är en annan historia, idag har vi varit och fikat med min make och hans kamrater, jag och A bakade en kladd kaka och gick en promenad till pappas jobb och fika, det tyckte A om, nu sover hon och lilla T middag, för ikväll ska vi se på stora syster L, hon ska sjunga i kör. Kram så länge lilla T har vaknat och vill ha sin mellanmål.

1 kommentar:

  1. Man får passa på att njuta av finvädret när det erbjuds.
    Kram Malin

    SvaraRadera