söndag 29 maj 2011

Hallå där allihopa!

Vi har haft en underbara helg med våra vänner A och P, jag stickade lite på mina hög skafft sockor de kommer att bli både fina och sköna. Från början nu efter en uppstressad stor handling på Maxi i Södertälje blev vi klar att åka till våra vänner A och P, när vi väl var där gick vi till marknaden L och A åkte karuseller med A och P´s söner, sen Fick mellan A brändamandlar hon älskar de och L fick socker vadd det älskar hon, lilla T valde ett par foppatofflor jag ska fota de, hon har stl 20/21 men det fanns ju minsta stl var 18,så himla gulliga, sen gick vi hem till A och P och åt jättegod grillad fläskfilé med klyft potatis en jätte god sallad och gummiost grillad hallumiost alltså jag älskar grillad hallumi, sen var det dags för männen att gå på puben efter maten, vi fruar la barnen och sen satt och snack lite skit. När våra män kom hem så spelade vi 2 stycken jätteroliga spel det rekommenderar jag en heter "Alias" och den andra heter "Lika par leker bäst", jag tro det heter så du får rätta mig A om jag har fel, senare på kvällen körde vi Lips det är också jättekul jag tror vi får skaffa sånt också jag tycker det är jättekul, det är så kul att ha så många goda vänner som A och P, C och M, C och J, och alla våra vänner som alltid vill umgås med oss, jag älskar er allihopa ska ni veta. Idag hade vi tur med väder, vi var på Berga dagen, det var P´s förslag, det var kul ungarna tyckte det var jätteroligt med alla djur som man fick klappa lilla T tyckte också var kul hon tittade på allt med förvånad ansiktsuttryck, sen åkte vi hem nu väntar vi bar för att se L föreställning i kyrkkör, det ska bli kul. Nu vill jag bara tacka er A och P för underbar helg tillsammans, det är alltid jättekul hos er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar