tisdag 31 maj 2011

Tisdag skönt men blåsigt väder!

Hej på er allihop! Idag skriver jag särskilt till min stora L hon brukar titta in här när hon är vid dator. Idag ska jag och lilla T på en picknick hos A s dagis, vi ska ta med bullar, kakor och saft. Så det ska bli trevligt. Jag fortsätter med mina sockor hoppas blir klar snart, jag har kommit på att det är bättre att avsluta det man håller på så att jag inte känner att jag har massor med ufo´s utan att jag gör klar någon av de, så helst skulle jag vilja virka en katt till lilla T men jag har värken garn eller ska inte börja något nytt utan att sockorna är klara. Så till dig L mamma älskar dig! kram så länge!

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam om att ha flera saker på G. Jag har alltför många just nu och tyvärr så har jag ingen lust att göra något. Vi får samla ihop oss båda två och göra en sak i taget.
    Håller tummarna så att vi fixar det.
    Ha de gott. Kram Birgit

    SvaraRadera