onsdag 11 maj 2011

Melodifestival!

Igår var det tisdag och melodifestivalens semifinal del 1. Ni som känner mig väl vet att jag är galen i melodifestivalen, igår skämdes jag för att vara portugisiska, ni som såg melodifestivalen igår kan förstå varför jag skriver så, det var samma sak om Sverige skulle ha skicka hey baberiba gänget till Tyskland. Jag vill bara byta kanal det var ju hemsk. Men men det är väl sånt man får stå ut med när landets regering lämnade landet åt sitt öde kan det bara blir sånt S.K.I.T till semifinal på melodifestivalen. Vi är inte alls så alla portugiser men som de så i sången vi tycker om god mat god dryck och massor med fester. Ha en bra dag i solen. Kram maria!

1 kommentar:

  1. nu va man ju inte stolt över att vara norska heller då den låten med var ett skämt med sitt haba,haba...

    SvaraRadera