fredag 20 maj 2011

Fredag

Hej gott folk! Idag är det en jättespeciell dag för oss lilla T ska sova borta och hennes systrar också. Jag och min make ska åka till sköna Göteborg och gå på 30 årsfest. Det blir 1:a gången vi lämnar bort lilla T men jag känner mig trygg för det första är 3:e barnet så man har gjort det här några gånger innan och sen är det faktiskt lilla T gudmor och hennes make, så det känns jättebra. så ska jag njuta att sova äta gott och ha riktigt kul. Barnen är jättesugna på att sova över oss sina kompisar, imorse så satt A och packa men jag fick kolla så allt skulle ju me, nu är det bara tandborstar och det sista kollen på att allt är med.Snart ska jag börja med mat det blir tacos sen ska vi till min kära vän Cath och fika och lämna barnen där.Kram så länge och vi hörs på söndag!

1 kommentar: