måndag 9 maj 2011

Måndag igen!

Oj vad vi har hunnit i helgen jag är rätt nöjd, min kära make har fixat fönster i förrådet det är jag jätteglad för. jag var jättenöjd i lördags när jag tittade ut på förråds fönster och det var igensatt precis som jag vill ha det, städade i trädgård och var jättenöjd också, men har man tre barn var av de 2 är stora så håller det inte så snyggt men lördags kväll var trädgård fin i alla fall. nu är jag klar med 1 katten behöver bara stoppning, sen ska A döpa den till någonting, jag blev nöjd med slut resultat inte alls svår att virka jag är inte så mycket för amigurumi virkning men katten var inte så svår att förstå verken mönster eller att virka. Det tycker jag är kul när det blir så där, så nu funderar jag på en till som L kanske kan döpa också och sen blir det att skicka i väg.
Nu ska jag fortsätta här en stund till, för sen är det full fart hela eftermiddag. L ska ha vårkonsert i skolan, och jag ska hjälpa lärare att hålla koll på barnen, det brukar går bra de är faktiskt 10 år gamla, och mest tjejer. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar