fredag 29 april 2011

Sköna fredag!



Jag älskar fredagar som jag sagt förut. Det är så skönt att det är fredag, hela familjen är hemma ikväll, inga aktiviteter, middag blir i tid alla äter samtidigt och så, det är skönt tycker jag, imorgon ska vi ha gäster på middag och det tycker både vi och barnen att det är kul. A frågar varje fredag ska vi ha gäster i helgen, hon älskar att ha gäster precis som jag, hon tycker det är kul när våra vänner kommer på besök. Vi kom på att vi och våra vänner A och P har snart umgåtts i 3 veckor på rad det är kul. Nu när det är fint väder solen skiner och det är varmt så tycker vi att det är trevligt att träffa våra vänner. Från den ena till det ändra jag håller på att virka hattar till R och lilla V det är barnens kusiner de ska vara matchande, jag köpte jättefint garn igår på garn affär här i närheten, det ska bli 2 pojkhattar och 2 flickhattar, A och lilla T måste få nya hattar, själv klart ska L också få men garnen räcker inte så jag måste köpa mera snart. Så fort jag är klar med hattar ska ni få se de. Om det är någon som är intresserad av att beställa sådana kan jag virka till er. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar