tisdag 26 april 2011

Hej, en uppdatering om vår påsk!

Oj vad jag har virkat hela helgen, planterat, träffat vänner, ätit gott med våra vänner och släktingar, fixat i trädgård, och nu så är det vardag igen. Vi började i torsdags när det var dags att A gå påsk kärring, de hade jättekul hon och hennes kompis F, sen på fredag tråkigfredag brukade jag säga när jag var lite men vi hade jätte trevlig hemma hos C och J, de bjöd på riktig god mat som alltid, jag fick mina böcker som jag har beställ av C virka vackert, och inred med vintage helt underbara böcker jag blev så inspirerad så jag har gjort lite hemma. På lördag hade vi våra goda vänner A och P med grabbarna, och vi hade jättetrevlig vi grillade och barnen grillade marsmelows. I söndags åkte vi till min svägerska och firade påsk där också åt grillat tittade runt i deras nyköpta hus, jättefint, allt går i vit grått och svart,barnen rum det är pojkfärger grön, turkos, mörk blå och vit. Jättefint, sen igår så har jag städat som en tok, stor handlat och virkat lite till, jag vet ni tycker att jag är jättetråkig får jag har inte lagt ut mina bilder men ser ni jag ska fixa det alldeles snart ska bara koppla kamera här och nio ska få se. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar