lördag 9 april 2011

Varför ska sakerna gå sönder!

Igår mitt i matlagning började vår spis att ryka inifrån, det luktade bränd el som tur varså var T min man hemma. Så nu har vi inge spis att laga mat i, vi har varit och kolla på många olika ställen som säljer spisar men hittar inte det som vi vill ha. Så nu ska det grillas för hela slanten, det gör ingenting vi gillar ju grillat. Men T åkte ändå och leta efter en spis vi får se om han lyckas, jag tycker det är jättetråkigt att inte ha spis jag som älskar att laga mat och baka. Men det blir en spis iaf så småningom. Nu ska jag försöka sticka lite mer på halsduken som A ska ha nästa vinter, ju jag vet att det kommer sommar där i mellan men på sommar så stickar jag inte jag virkar istället. Kram så länge Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar