lördag 6 oktober 2012

En vecka har gått och mycket har hänt!

Ja det har gått en vecka och mycket har hänt några trevliga och mindre trevliga saker måste jag säga, Måndag satt jag på akuten med magsmärtor som jag aldrig har haft det visade sig efter 6 1/2 timme på akuten att jag har magkatarr inte så konstigt, jag fick medicin och hoppas på att blir bättre, fortsatt att jobba hela vecka och tyvärr har jag inte mycket tid att skriva här under veckorna det är alldeles för mycket på jobbet så när jag kommer hem tiden går åt att laga middag läsa saga för barnen och sen sitta i sovan och undrar över hur jag överlevde dagen, plus att försöka sticka lite på fröken sockor, de trevliga saker är att i min koma tillstånd på kvällar har jag hunnit med 2 fuskpolo i pom-pom garn till de små tjejerna A och T, och har lyckats att sticka 2 1/2 frökensockor, ett par i beige, ett par i mörkbrun, en socka i grå håller på med den andra. I dag är maken och några vänner på wisky mässa så det blir tacos här hemma så slipper man bråk om mat som alla andra dagar. Nu sitter jag och skriver till er och ska ta några klunkar te för halsen är inte i så god form jag har ont och är hes, det hör till jobbet, barnomsorg. Jag tror inte jag behöver säga mer. Men det är snart höstlov och jag ska ta semester i tre dagar, så vi kommer att vila och förhoppnings viss göra roliga saker. Kram på er och ha en skönt lördag kväll. Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar