onsdag 31 oktober 2012

Onsdags ledig !

Åh så skönt att vara ledig idag imorgon och övermorgon är vi lediga det var på tiden, nu sitter jag med en kopp vanij te  och stickar på den andra grå socka jag tror faktiskt att jag kommer att hinna några sockor till kanske för att sälja eller ge bort i julklapp till någon vi får se, ibland blir det inte som man har planerat. Idag får vi fin besök mina barns kusin som vi inte har träffat på 2 år, hon har aldrig träffat lilla T för sist vi sågs var jag hög gravid med henne. Det ska bli kul att träffas hon är lika gammal som L 12 år snart. Alla är super spända att får träffa henne, imorgon ska vi till Tom Tits barnen älskar att åka dit sen på fredag ska vi gå till kyrkogården och fixa min svågerns lykta och lite annat, för på lördag ska A ha lite Halloween för sina kompisar det tycker jag är kul, det är roligt att man kan lysa upp i höst mörker med en lite fest, jag vet att många tycker det är larvigt men jag tänker bara att det är en ursäkt för att göra en fest, så ser jag på saken. Efter denna helgen så börjar jag att planera inför nästa fest glögg fest som varje år det ska bli kul att ha massor med vänner här på middag och dricka lite glögg tillsammans.Nu skiner solen och jag ska fortsätta att dricka mitt te och sticka. Kram på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar