söndag 28 oktober 2012

Söndags ångest!

Usch va jobbigt imorgon så är det dags att jobba fast jag ska bara jobba 2 dagar sen har jag semestern. det ska bli så skönt att vara ledig. Jag har gjort 2 mössor av mitt neon fluffgarn och håller på att sticka en halsduk till L i band garn i neon också. Idag var vi och fikat hos våra vänner C och J, jättetrevligt som vanligt, igår hade vi våra vänner Cath och M med ett av barnen, vår L var på Halloween kalas hos en kompis, idag är jag helt slut och med värsta ångest att det är jobb imorgon. Det är så tråkigt att jobba på loven, men som sagt är det bara 2 dagar. Nu håller jag på med de sista 2 paren sockor till fröknarna, ett par i ljus grå och ett par i benvit. På förmiddag gick jag och de småtjejerna en promenade och dela ut de sista inbjudan till Halloween fest som A ska ha nästa lördag, det vara faktiskt skönt ute. Imorse när jag vaknade så var de -6 grader ute och då tänkte jag vilket h%&%&//te om det blir så kallt hela dagen men nej det blev lite varmare upp till -1,5. Idag köpte jag 3 par nya vinter skor ett par till mig, ett par till L och ett par till A alla är samma modell fast olika stl L har hela 38, jag 37 och A 32. T har också nya skor men de köpte jag i våras på rea det var bra. Nu sitter jag att överväga om jag ska krypa till kojs eller om jag ska fortsätta att nicka i soffan av trötthet. Kram på er allihopa!

1 kommentar:

  1. Kram och tack för i lördags! Så himla trevligt som vanligt! <3
    Nu blir det ju snart vår favorithögtid, då ska det vara lite mörkt och kallt! Kram igen!

    SvaraRadera