lördag 20 oktober 2012

Hej lördag och då tänkte jag bjuda på lite nya bilder!






Två halskragar till A och lila T andra par av tre sockor till fröknarna och en fiffig förvaring som jag kom på när man har massor med små tyg bitar över efter något sy projekt. A blev jätte glad att få de burkar till sina piprensare. Igår köpte vi julkaledrar till de små tjejerna de har en förmåga att ta slut på affären så A och T blev glada med sina julkalendrar A fick petshops kalender och T fick barbie. Nu ska vi stor handla snart det ska bli mina berömda
hamburgare med allt. Jag har börjat med de 4:e par sockor till fröknarna jag tänkte göra alla i olika färger det tycker jag är bättre och så att jag inte blir illa mående för varje par sockor. Det ska bli ett par beiga , ett par gråa, ett par bruna, ett par vita, ...... ! kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar