söndag 21 oktober 2012

God morgon eller god natt!

Ja jag vaknade med värk i magen och kunde inte sova mera, så nu sitter jag här och försöker blir trött för jag har några timmar kvar att sova innan alla ska upp, men om jag känner mig rätt jag kommer att somna tyvärr det skit jobbigt när man vill sova och inte kan om några timmar så är det dags att gå på mässa, jag kommer att vara helt slut. men jag kanske piggnar till när jag får se på alla dessa garnen och saker jag har läst att det var väldigt bra denna gången. Det kul då längtar man ditt. Nu vaknade A också som inte kan sova. Jag tycker det är värst när man inte an sova, jag älskar att sova så när det blir såna nätter jag blir galen, det händer väldigt sällen men när det väl händer blir jag tokig. Så god morgon eller god natt ni får välja själv, för min del tror jag är god morgon. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar