söndag 30 september 2012

Lördag och några nya projekt!

Ja idag är det lördag och jag har städa och städat och tvättat och tvättat, men nu tog jag en lite stund vila och skriver lite till er. Sen var vi i Solna och handla lite kaffe, vi skulle bara åka och köpa kaffe men konstig nog kommer man alltid på något annat som man kom på att man behöver fast det blev inte så dyrt ändå. Nu blir ni förvirrade men jag började detta inlägg igår innan vi åkte i väg nu är det söndag och en fullspäckat  en.Snart vankas det frukost och sen dusch och A´s kör sen är det lunch och efter är det kalas som A ska på, ja som ni ser mycket att stå i men jag tycker det är rätt kul om man inte behöver stressa. Tills nu har jag lyckats att sticka snart 2 1/2 par sockor, 2 mössor som jag har glömt fota, en tubhalsduk och nu ska jag sticka några varv på lilla T nya mössa, jag märkte att de har massor med mössor, deras pappa sa här om dagen ni måste vara de barnen som har mest mössor på både dagis och skolan. Jag börja hålla med men jag tycker det är så kul att sticka så det blir ju så. Fast nu ska jag försöka sticka mera sockor än mössor. här är några av mina framtidens projekten.                                                                                         






1 kommentar: