lördag 1 september 2012

Lördag kväll!

Ja jag lever än, det har hänt en del den här vecka jag har nästan jobbat ihjäl mig, har stickat för att lugna ner mig, idag gick jag och A på bio det var faktiskt dags att ta henne på bio vi såg Modig jättebra film jag rekommendera att se, nu har L en kompis som ska sova över i helgen vi har precis ätit och nu är det dags att äta lite godis och sen får barnen i sängen. Jag har också ökat min garn samlimg och på börjat en tubhalsduk till A och sen hoppas jag att garnet räcker till 2 eller 3 likadana till resten av gänget. Min kära mor mår inte så bra och det är svårt när man bor så långt ifrån, det var skönt att höra hennes röst men hon är inte så pigg, en sak till att oroa sig för. jag har massor med bilder att visa fast orkar inte riktigt idag kram så länge. Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar