söndag 13 februari 2011

Söndag med massor med handarbete och sol.

Vilken härlig dag! Idag har jag gjort massor ska fota alla saker ikväll, jag kan berätta så länge jag har sytt klart sängkläder till lilla T´s säng två örngott och en påslakan, klippt och började sy ihop fyrkanter av jeans tyg efter gamla jeansbyxor det är jättekul, det ska bli en jätte sitt kudde till vardagsrum på nedrevåning, så det kommer att gå åt väldigt många gamla jeans, sen när det var som mest soligaste gick vi på en promenad med de minsta tjejerna. När vi kom hem så fortsatt jag att sy på jeans fyrkanter, sen gjorde jag klar en korvmössa, den tog mellan A till sin mössa, som vanligt är det så att våra barn älskar att använda de mössor jag stickar jag behöver inte köpa på affären, det är bara garn jag måste köpa, det gör jag mer än gärna, och sen är det bara att sätta igång. Så nu är den också klar, kul! Som sagt ska fota sen så ni får se. Kram så länge nu ska jag göra våfflor det tycker mellan A att det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar