lördag 26 februari 2011

5 årskalas klar!

Nu är min mellersta prinsessa 5 år det är helt otrolig. hon hade massor med kompisar. Hon fick massor med paketet och när alla åkte så tackade hon för kalas. Det är kul när barnen är tacksamma, och alla var nöjda och glada, det tycker jag är kul, stor L och hennes kompis E hjälpte till med lekar, det tyckte jag var bra och kul, Nu ska jag snart grädda pannkakor för fyller man år så får man bestämma mat, sen är det lördagsgodis och melodifestival, det ska bli kul. Jag är super nöjd med allt idag. Tack för presenten Cath´s E och E, A älskade de. Nu ska jag sätta mig en stund och sticka på L vantar och sen är det mat. Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Jag finns i Hassela mellan Hudiksvall och Sundsvall så tyvärr är det npg för långt

    SvaraRadera