lördag 12 februari 2011

Melodikväll!

Ja ikväll som förra vecka och många helger till framöver så är vår favorit program melodifestivalen. Idag har vi haft en fullspäckad dag. först städade jag hela övervåning hemma, sen åkte vi och lämna mellan A på barn kalas efter det åkte vi med stora L och lilla T och kolla på en ny bil, jag har fastnat för metallic svartfärg, det är så snygg på vilken bil som helst tror jag, sen hämtade vi mellan A från kalas, hon älskade att vara på kalas, hon fick massor med idéer till sitt eget kalas. sen åkte vi hem. Mellan A tyckte att det räckte inte med kalas leken så hon gick hem till sin kompis här i närheten, stora L fick hem sin kompis och vi har haft soffan fullt med barn det var stora L, hennes kompis D, mellan A lilla T min make och jag. Som tur var kom mina favoriter till finalen på Globen. Vi hade jättekul nu ska jag försöka lägga mig så jag kan gå upp imorgon när lilla T vaknar, det brukar vara tidigt. Kram så länge.
Ps. jag är klar med mina vänskaps strumpor i rosa som lilla M kompis till lilla T ska få nästa vecka när vi ska på middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar