onsdag 16 februari 2011

Onsdag vilken dag!

Idag när jag lilla T och mellan A skulle lämna A på dagis så var himmelen så konstigt, molnen vill inte slappa fram solen mamma sa mellan A. Men till slut så lyckades solen komma fram en stund sen började snöa, nu vill solen fram man moln vill inte riktigt slappa fram. Jag och lilla T gick en promenad så hon kunde sova lite jag tror jag gick en timme det tycker jag är skönt det är inte så kallt heller, sen handla de vi lite till middag, men när jag kom halvvägs i backen nedans från oss märkte jag att jag inte hade köpte varken ost, räksallad eller ketchup, och utan de ingredienser kan man inte göra hemmagjorda hamburager . Så när jag har hämtat A ska vi till affären och handla det sista. Så är det när man inte skriver upp på en lapp vad man ska ha. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar