fredag 18 februari 2011

Fredag än engång!

Fredagar det gillar jag idag ska jag och småtjejerna beger oss och handla present till A kompis som har kalas imorgon, det ska bli en last bil full med bilar på flak, det tyckte A att han skulle få. Sen ikväll så är det myspys med barnen, men innan ska det bli god mat min bästa thaigryta. Ikväll är det Let´s dance också det tycker barnen är kul, själv får jag aldrig höra jurys kommentarer men men: Men imorgon är det en rolig dag, förra gången var jag så ivrig så jag blev sjuk på lördag fast jag tog mig till syfestivalen, men jag mådde inte så bra så jag handlade nästan ingenting men imorgon hoppas jag vara frisk och inte känna mig som förra gången, så jag kan kolla på garn. Och köpa lite också. Jag längtar tills imorgon. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar