torsdag 17 november 2011

Torsdag igen!

Det är helt sjuk att veckan har gått så fort nu är det torsdag imorgon fredag. Den här helgen verkar vara lugn. Jag fortsätter att vara hemma lilla T är fortfarande sjuk det blir 6:e dagen imorgon, det var mig en riktig jobbig förkylning hon är inte så pigg, hon gnäller mest. Stackars min lilla tjej. Men aptiten är inte så mycket fel på. Det är väl tur det. Får se när hon vaknar, då är det dags för lunch till henne. Vi har varit på bibblan och hämtat Mias senaste amigurumi boken som jag ska titta i idag om jag får tid över annars blir det i helgen. Nu ska jag ta det lite lugnt en stund och hämta posten där ute. Kram så länge Maria!

1 kommentar:

  1. Å, visst går veckorna fort. Stackars min lilla tjej, är hon så förkyld, tur att hon ändå orkar stoppa i sig mat.
    Jag undrar vad den lilla filuran kan önska sig i julklapp? Syrrorna har jag projekt på gång till!
    Klart att jag gör, du får smsa mig vad du vill ha för färger osv så fixar jag ihop ett.
    Kram gumman!

    SvaraRadera