lördag 19 november 2011

Lördag morgon!

Det är så skönt med lördagsmorgnar det är lugnt vi sätter oss och äter frukost. Just nu så är mikro igång med lite portugisiska frallor och choklad gifflar som barnen älskar. Solen skiner idag ute det är kallt men fint, så skönt att vi inte har något planerat, jag och A kanske gå på teater här i by pomperiposa heter pjäsen, vi får se om hon vill annars blir det bara lugnt och skönt med kanske en stickning. Just nu stickar jag en mössa till E en kille som fyller år på torsdag han ska få den och lite till, igår så gjorde jag en likadant mössa till L och dagen innan till A, jag hoppas kunna hinna med en mössa till E´s stora syster tills på söndag nästa vecka. Till henne har jag stickat en tubhalsduk som är klar och vänta för att bli levererad. Kram så länge Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar