lördag 5 november 2011

Syfestivalen!

Åh va vi har haft kul jag, mina vänner C och C ! Efter några timmar klämmande och kännande på olika garn kom jag hem med 1,5 Kg garn. Jag skulle kunna åka ditt imorgon igen, det finns ju så mycket som jag skulle vilja ha men det blir någon annan gång jag hinner ändå inte göra allt jag vill så jag fick behärska mig med garn shoppande, jag begränsade mig ändå blev det 1,5 Kg. Det ska bli kul att använda alla dessa garnen. Det mörkblå garnet ska bli en herrtröja till min käre make det är 800 gram garn åtgång.
Jag har fotat alla mina garn jag ska visa er så fort jag har kopierat till datorn. Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Väntar med spänning på dina bilder på ditt köp av garn.
    Själv åkte jag till Rusta o köpte garn. 7 bröder, som min mor ska sticka raggsockor av till Julmarknaderna som jag ska åka på sen. (glömde fota garnet).

    Kram Birgit

    SvaraRadera