tisdag 1 november 2011

November!

Jag gillar faktiskt inte November månad, jag tycker det är en dyster månad. Det är mörkt och råkall, men det finns alltid något som göra att det känns bra ändå. Jag är hemma och njuter av ledighet barnen får ta det lugnt det tycker de är skönt, snart är det dags att laga lite lunch, sen ta det lugnt kanske få barnen att pyssla lite med något, vi får se.Jag håller på att sticka en baby mössa för att skicka till någon bebis ute i världen som behöver blir varm.Jag har gjort massor hemma idag byt sängkläder städat ska baka filmjölkslimpa sen. Nu ska jag laga lite mat magen kurrar lite.Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Så gott det låter med filmjölkslimpa, min mamma gjorde den limpan och även jag en gång i tiden, kanske dags att baka lite limpa igen/ kram
    ps lägg gärna ut recept på filmjölkslimpa, vet ej om jag har receptet kvar ds

    SvaraRadera