lördag 12 november 2011

Äntligen lördag!

Godis dagen och skön dag. Lilla T är fortfarande lite snuvig, men hon är pigg iaf. Igår fick jag repa upp hela A´s mössa för den var för lång där bak och för kort runt huvudet, men så är det när man försöker på egen hand att hitta på ett mönster själv men nu tror jag att det blir rätt. Garnet köpte jag på mässa för en vecka sen. OJ va det var kul förra lördag.Men det känns bra ändå att det inte mässa idag. Idag ska vi fira en tjej som jag tror blir 20 år, ibland tycker jag kan vara lite jobbigt att veta hur många år vara kompisar eller deras barn fyller egentligen, men det är alltid trevligt med fika. Nu är kaffe klar jag ska hämta en kopp och sen ska sätta mig med tjejerna och sticka lite.Kram på er!

1 kommentar:

  1. Kul att du ville vara med i min utlottning! Önskar dig lycka till :)

    SvaraRadera