fredag 18 november 2011

Sjuksugan fort........

Nu är vi hemma efter läkare besök lilla T ska gå på penicilin i 7 dagar och hostmedicin, A ska bara gå på hostmedecin. Sen efter läkare besöket åkte vi till centrum och handla lite saker till middag och A var ju så sugen på gröna bullar så vi köpte ett gäng olika, ja jag vet ni som känner mig håller på att tappa hakan, men det händer ibland att jag köper färdiga bullar fast A är jättesnabb att säga men mamma dina bullar är faktiskt godare, jag har aldrig bakat bullar med grönfyllning och är inte så sugen på det, jag köper istället. Men när jag kom hem så öppnade jag kylen och mjölken är snart slut så det blir inget baket idag det låter skönt jag hade inte orkat ändå. Nu skriver jag till er allihop här och lyssnar på min älsklinssångare Peter Jöback. Han är fantastisk. Längtar till att kunna köpa hans ny skiva. Jag har nästan alla tror jag.
kram och ha mysig kväll! Maria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar