söndag 1 juli 2012

Vilken underbar helg!

Igår var vi på en utflykt med barnen och Cath med familjen till Birka, först var inte väder så lovande men sen blev helt otroligt varm och skönt väder. Sen gick vi en vandring på ön och lärde oss lite mer om vikingarnas liv 900-talet. Jag älskar historien och jag hade sällskap av en person som kan massor om historien, Sen åkte vi tillbaka med båten till Södertälje jättebra och trevlig resa det rekommenderar jag att åka till. Barnen tyckte det var jättekul, sen åt vi jättegod middag hos våra vänner Cath och M, vi sov över och imorse fick vi jättegod frukost. När jag kom hem satt jag igång med att städa hela huset det var sol så man ser allt som man annars inte se men nu är det rent iaf, sen satt jag igång med att göra rabarbersaft super enkel, jag fick rabarber av Cath innan vi åkte hem, tack snälla för det underbara helgen tillsammans. Kram Maria!
Ps jag ska lägga ut lite bilder på Birka resa, det är värt att besöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar