onsdag 25 juli 2012

Ont ont ont!

Igår hade vi jättetrevligt med makens släkt som bor i Nysnäshamn, just nu är det OS segelsällskapet som firar 100år i år jättefina båtar vi åt jättegod mat i hamnen och umgicks med 2 jättefina människor min svärfar och hans mamma, barnen gillar de jättemycket, å´t glass och myst sen åkte vi förbi min svågers grav och barnen fick lägga varsin ros till honom, efter så tjatade lilla T att hon vill träffa våra vänner A och P fast mest A vi svängde till de på fika och sen åkte vi hem och nu undrar ni varför ont ont ont ju jag har någonting i axel som klämmer någon nerv eller sånt så jag har inte kunnat virka eller sticka på de två dagar och jag tror att jag får hålla mig lugn ett tag till det är en smärta som inte går att beskriva och jag känner mig helt kraftlös i höger arm, jag är väldigt envis och tål ganska mycket smärta så jag bitter ihop och låtsas att jag inte känner någon smärta, jag har inte tid med det men som sagt jag får tar det lugnt och inte anstränga armen för mycket jag behöver till hemmafru sysslor. Kram på er maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar