tisdag 10 juli 2012

TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTttrrrrrrrrrrrrrrrrrröööööööööööööötttttttttttttttttt

Jag är supertrött vet ej varför. Men det kanske är så när man börjar sin semestern, jag fortsätter med mitt projekt virkade sagofigurer, idag fick vi besöka av Cath jag fick ett present kort till Stoff &stil min nya favorit butik, jag märker att jag har glömt att berätta hur härlig födelsedagens middag jag hade med några av våra vänner, det var jättebra jag fick fina paket min favorit choklad inslagen i ett scrapad fodral, en nåldyna och ett kort av Cath, en glassmaskin som vi ska prova att göra glass på, en bok med massor recept på glass och ett kort som T har scrapat jättefin jag ska lägga ut bilder men har inte hunnit med det. Nu sitter jag och segar mig i soffan och planera hur vi ska fixa A´s och lilla T´s rum. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar