torsdag 19 juli 2012

Hej på er!

Vi har haft en underbara dag igår och idag hos våra vänner i Gnesta, de har en fantastisk fin stuga mitt i skogen med strand i närheten, jättemysigt, barnen badade  på stranden vi grillad korv och sen fikade vi hos de, senare åt vi en jättegod middag och när de småfolket hade gått och lagt sig spelade vi ett jättekul spel som heter Sequence, L var med hon är ändå 11 år så hon spelade med oss och tyckte var jättekul me, jag fundera på skaffa lite såna spel som man kan ta fram och spela barnen börjar trots allt bli stora. Vi tjejer spelade mot killarna och vann 4-3. Imorse fick vi sova lite längre än vanligt lilla T var nog jättetrött så hon sov ända till 8:30 det händer inte så ofta men när det händer är rätt skönt att få sova efter frukost gick vi till stranden så som ni märker de här två dagar har jag inte rört min virkning. Nu ska jag försöka sova imorgon ska vi på picnick  med våra vänner A och P, det ska bli kul så jag hoppas kunna visa lite bilder på roliga saker som jag har gjort och fina platser vi besökte på sista tiden. Kram och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar