fredag 27 juli 2012

Parken Zoo vilken underbara utflykt!

Som ni förstår just nu kan jag inte verken sticka eller virka min axel är inte helt okej så jag vill inte anstränga med massor handarbeten. Vi var på Parken Zoo med våra barn och våra vänner A och P, det var jättemysig lilla T fick se sina favorit djur alla sorters apor vi så massor med sköldpaddor, alligatorer, bältdjur, vildhund gepard, panter, tigrar, uttrar, alpackor djur som precis hade blivit föräldrar, flamingos, mm. Jättespännande park, senare fick barnen åka olika karuseller, sen åkte vi hem, Vi hade riktigt tur med vädret idag verkar som vi har tur igen det är sol, vi får besök av makens minsta syster och hennes livssällskap de är inte små länge, när maken och jag gifte oss så var hon 5 år hon blir 21 i år, ja tiden bär i väg fort, kram på er allihopa nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Jag vet att jag har lovat massor med bilder de kommer här så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar