fredag 10 juni 2011

Jag vann!

Jag är så glad, jag vann hos Sånt som gör mig glad, det är så kul att få vinna någonting ibland. idag är det också en speciell dag för mig, det är Portugals national dag jag är stolt, fast det inte går så bra där nere, men sånt är livet. Nästa vecka kommer jag att kolla i brevlådan varje dag förväntansfull, att få se min vinst. Just nu har jag börjat på ett par sockor till som är i Fame garn de blir jättefina jag håller på med skaft, idag är jag halv döv mitt höger öra är igen täpp vet inte riktigt hur det gick till men det är nog öron vaxpropp, usch jag kan inte höra barnen det kanske är det några som är lite avundsjuka men det är faktiskt inte kul jag vill gärna höra de fast de chivas rätt ofta nu ska jag göra mig i ordning det är rätt jobbigt att höra bara med ena öra sova och hoppas på att jag kan höra bra imorgon. Kram maria !

1 kommentar:

  1. grattis i efterskott på dagen och jättegrattis till vinsten :))

    SvaraRadera