söndag 26 juni 2011

God morgon alla vakna!



Nu det är det bara 2 veckor kvar tills jag blir 33 år gammal det känns bra, hoppas att jag får en fin dag den dag. Idag är vi lite mera utvilad och min käre make håller på att fixa vår pool, det är ett stort projekt för det är inte en liten pool det är en stor som ska stå hela året ute. Barnen blev jätteglad när de så att frigulit plattor hade kommit på plats så nu är det plast duk och ställning och sen är det pool duken som ska fästas.A´s benvärmare håller på att ta form jag tror att jag la upp alldeles för många maskor runt hela vi får se, sen har jag lite svårt att bestämma mig för vad jag ska ha för handarbete på semester, men det är ett ta kvar. Det kanske inte blir någon tid till det.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och titta lite på höjdarna barn program. Lilla T sitter i soffan och titta. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar