tisdag 21 juni 2011

God morgon gott folk!

Hej på er allihopa i dag så är det tisdag, det som jag tycker det är spännande i dag varje år är att det lika mycket natt som dag i dag. snart är det midsommar, jag och tjejerna var och handlade midsommar kläder, tyvärr så finns det inte så mycket gulliga kläder i stl 146/150, L tycker fortfarande att det är fint med klänningar men som sagt är det svårt att hitta, vi köpte nya badkläder också, nu ska jag snart tvätta lite och hänga lite kläder tyvärr är det regn ute, så jag får hänga tvätt inne. Jag blev klar med benvärmare till L tror jag de är för små för mig. Igår när vi kom hem efter shopping sa A "mamma jag ska kolla brevlåda garnet kanske har kommit så att du kan börja med mina benvärmare." Men tyvärr kom det inte vi håller utsikt idag och se om det ligger i brevlådan idag.

1 kommentar: