söndag 27 mars 2011

Söndag!

Nu är det söndag, vi hade jättetrevligt med alla vänner som kunde och tog sig tid att komma och fira vår lilla T som blev 1 år i fredags hon fick massor med paket och en jättegod tårta tyckte hon. Hon fick en jättefin lila rutig klänning med strumpbyxor av sin gudmor,(som är grym på att göra kort och böcker, hon är scrapp drottning enligt min mening), en brand bil som hon har lekte hela dagen idag med, en rosa skottkärra med massor med sandleksaker, 2 par leggins och 4 bodysar, hon blev jättenöjd med allt hon fick, alla barn som var med var nöjda tror jag de fick springa leka, och äta massor med godis som vanligt. Våra stora flickor älskar att ha fester här hemma de har fått efter mig om jag kunde skulle jag ha fest varje helg, och ärligt talat det tror inte att våra kompisar skulle ha något emot det eller har jag fel. Till alla er som läser detta och var här igår Tack så mycket för uppvaktning av vår lilla 1 åring, kram på er. Jag är lycklig att ha er som vänner allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar