fredag 18 mars 2011

Fredag morgon!

Jag älskar fredagar för det betyder att det är helg snart. Idag ska vi bege oss på aventyr efter lunchen för nu ska jag försöka få lilla T sova lite middag hon gäspar friskt bland sina leksaker så nu är det dags. Jag mådde inte så bra igår min mage håller på att krångla jag vet inte vad det är, så jag stickade ingenting igår vi får se idag. Igår på dagen så gick jag till mitt hobbyrum och röjde lite i garn korg och hittade massor med restgarner som jag hade glömt att jag hade så nu ska jag hitta på att göra något med de, jag hittad också några sockor som jag har gjort för lännnnnnnnnnnnnnnggggggggggggeeeeeeeeeeeeee sen, jag visst att jag hade de men visst inte vart de befann sig men nu vet jag det var olika mönster på de. jag ska fota de men det tråkiga med det är att några av sockorna är min egen mönster och jag vet att om jag lägger ut de här så kommer någon att ta till sig äran av mönster så det är det jag tycker är tråkigt. Vi får se hur jag ska göra.Kram maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar