söndag 6 mars 2011

Söndag det tråkigaste dag i veckan!

Usch jag gillar verkligen inte söndagar det har jag aldrig gjort, ni som känner mig undrar varför tycker jag det fast jag a mamma ledig, så borde jag tycka att det gör inget men så är det inte. Nu ska jag berätta varför? För att alla ska till sitt jobb och skolan. Jag tycker om att ha alla hemma, som tur är så har jag lilla T och mellan A hemma, idag kommer min käre make hem barnen och jag längtar det är inte så ofta man är ifrån varandra, det har gått bra men jag tycker att det är bättre att alla är hemma i Sverige. Vi får se vad vi ska hitta på idag, barnen vill baka semlor vi får nog göra det tror jag fast nu ska jag fortsätta att sticka på en mössa i opal garn som heter Felicias mössa det köpte jag när vi var på Syfestival. Kram så länge!

1 kommentar: