lördag 19 mars 2011

God morgon kära vänner!

Jag det är Lördag tack och lov jag har längtat hela vecka jag har massor att göra hemma idag med skulle hellre göra något annat, kanske shoppa eller träffa kompisar eller något men plikten kallar så jag får göra det som måste göras, om ni kommer ihåg i början av året så skrev jag att jag hade gjort en lista på allt som jag skulle hinna fixa detta år, om ni är intresserad att veta så är det mars och jag har inte hunnit bocka av så mycket av de saker jag behöver göra, men det är många månader kvar till slut av detta året. Idag ska jag ta en titt på den lista, jag tror faktiskt att jag kommer att vilja lägga bort den ganska snabbt så jag inte blir superstressad. Vi hörs ikväll!

1 kommentar:

  1. Idag sa just sonen vart har denna helgen tagit vägen?
    Jag tycker det e så med alla helgen.
    Ha nu en kanon vecka Kram

    SvaraRadera