fredag 18 mars 2011

Ingen vår ännu!

Idag när jag kolla in hos några av bloggen jag följer så läst jag gång på gång att snart är det Vår oj vår i luften, nehe glöm det jag har inte hoppas på att det är vår än det är för kallt och jag förvånades inte att det skulle komma snö idag igen. Och tyvärr som sagt blev det ännu snö, tror ni barnen blev glad inte mina, A undrar när kommer sommar jag är trött på att frysa och all snö det räcker. Men jag försökt förklara att det är inte vi människor som bestämmer väder, det är klimat och årstider. Så vi för dras med denna snö igen. Jag tycker att det är deprimerande just för att det har varit så länge. Men ikväll ska det bli ett glas rött god mat en bekant som kommer från garn staden i norrboten. Så det ska bli trevlig. jag försökt få en middag med våra kära vänner A och P, hoppas ni har tid och ork, det vore trevligt. Nu ska jag ta det lite lugnt för sen är det dags att börja med middag jag ska laga min bästa thai kyckling gryta. Vi hörs sen!

1 kommentar:

  1. ingen vår i sikte här inte men 20-25cm med nysnö som man kunnat klara seg utan...

    SvaraRadera