torsdag 30 september 2010

Sockgarnet!




Igår när jag öppnade brev låda vad tror ni jag fick se ett grönt kuvert jag blev lycklig för att jag bestämde mig att denna månaden skulle jag inte köpa något garn för att jag måste använda de garnen jag har hemma fast jag är lite trött på att se de. så de ända garn jag köpte nu var till min sockgarnbyte kompis som jag ska skicka imorgon hoppas hon tycker om jag skulle vilja göra något i liknande garn jag ska nog ta lite kort så att om någon som läser och känner mig och vill överraska mig med detta garn fast det finns i många olika färger samma garn men alla var ju jätte fina garnet heter mellanraggi från Järbo i lilla, beige och vit. Jag ska lägga en bild sen. Men tillbaka till mitt paket jag fick 4 helt underbara Fabel garn från Drops och 2 stickmarkörer av Pernilla från Vallentuna. Så jag vill bara tacka dig Pernilla du räddade min dåliga dagen igår. Nu vet jag precis vad jag ska sticka av det garn som jag fick nu det blir både bebis sockor och stora barns sockor. Men först måste jag blir klar med mina 2 par raggsockor som jag håller på med . Nu ska jag snart lägga mig god natt och sov gott imorgon är de fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar