onsdag 8 september 2010

Garn Garn


Jag funderar väldigt ofta varför ska det var så dyrt med garn. Jag önskade att garn skulle vara billigare än vad det är, priserna förstör min budget jag måste ofta ha köpstopp på mig själv annars handlar jag väldigt ofta fina garn som jag blir förälskade i. Men sen tänker jag så här det kommer snart nya garn som jag blir kär i och de som jag inte hade råd med har jag redan glömt. Det är väl bra att jag inte fastnar för länge annars skulle jag få ångest. Just nu håller jag på att sticka ett para korta raggsockor till mig. Jag har blivit lite egoistisk gör mera saker till mig.
Men men jag måste skämma bort mig ibland inte bara barnen.
Nu ska jag hjälpa mellan A hon håller på att lära sig att skriva bokstäver. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar