torsdag 16 september 2010

Min bröllopsdag! fort........

Hej på er nu ska ni få höra fortsättning på gårdagens dag. Kl 12 på eftermiddag kom min svärmor hem till mig och så här nu ska jag ta hand om barnen, strax efter kom min käraste och hämta mig, han sa nu ska vi äta lunch i SKLM. Ok sa jag men när vi väl var där sa han innan vi ska äta ska vi in på guldfynd och titta. Jag tyckte det var väldigt konstigt men misstänkte ingenting när vi väl kom in på guldfynd kom fram expediten och T sa kan vi kolla på den där ringen som jag ringde om tidigare idag, jag började nästan gråta när jag såg ringen den är det finaste ring någonsin har sett. Men jag har bebis händer så de fick beställa rätt mått till mitt finger så jag kommer att får den nästa vecka. Som jag sa igår jag har världens bästa man. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar