onsdag 1 september 2010

Jag har fått beställning av mina småflickor


Både stora L och mellan A har pratat om att de skulle vilja ha sådana virkade bakelser till sina leker och jag tänkte varför inte. Så idag när jag hade lite tid över satt mig och försökt virka en prinsessbakelse i grönt. När tjejerna såg den började de får jag den men jag sa att de får när jag har gjort 2 var en grön och en gul. Så gul är snart klar den också, sen är det bara en grön och en gul till men det gör mig ingenting jag tycker det är jätte kul att virka bakelser. Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Hej och Grattis! Du vann ett av de mönster som lottade ut. Välj ut det mönster som du vill ha och maila det till mig :) Min mail samt alla mina mönster hittar du på min blogg. Tack för att du ville vara med och tävla!

    SvaraRadera