söndag 17 mars 2013

Söndag!

Solig dag idag. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag igår var jag inne hela dagen jag har tvättat och virkat, diskat och virkat. Så idag gissar jag på att det blir städdag här hemma, inte så sugen men det måste göras. Kanske en lite stund till virkning fast jag är inte så sugen just idag att virka. Imorse när jag vaknade gick jag upp och satt på kaffe och gick och satt färg på mitt hår, ja jag vet jag är bara 34 år men håret är grått det som kommer nytt så jag tycker inte att jag som är så ung ska gå med vit hår, så jag färgar håret, nu ska jag vänta i 45 min medans dricker jag kanske en kopp kaffe och fixar frukost till familjen och sen är det dags att tvätta bort färg och se ute som en ny människa, kanske då jag får lite mera kraft för att hitta på något efter städning. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar