tisdag 5 mars 2013

Ja halsfluss var det här!

Ja efter en snabb visit hos farbror doktor, konstaterade han att jag drabbades av halsfluss. Jag behöver inte vara doktor för att fattade men man måste till honom för att få medicin, penicillin blev det som jag fick för att kurerar mig. Kul att blir sjuk, nej det är det inte lilla T mår inte heller så bra hon nyser och är trött. Men hon har blivit jätteduktig på att gå hela dagen utan blöja och går och kissa varje gång hon är kissnödig. Snart har vi inga flera blöjbarn hemma det känns skönt. Bara natten är fortfarande svårt men bara det är natt så går inte så många blöjor åt. Ja jag lyckades virka ett fodral till vin boxen till en god vän och en lite förvarings burk också jag ska fota, så ni får se. Snart ska jag försöka få i mig något i mage jag har inte ätit så bra sen lördags. Kram på er och ha en skön dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar