måndag 4 mars 2013

Måndag hemma och sjuk med lillan också!

Ja varför inte jag har hållit mig frisk hela hösten och hela lovet och jobbat som bara den och i helgen fick jag första känningar och envis som jag är så gick vi på 16 års och 45 års bjudning och sen på kvällen 30 årsfest. Kände mig lite febrig då men jag vill gå ut med maken det är så sällan när svärmor ställde upp och passa barnen då tar man chansen eller hur. Igår hade A sitt kalas i pulkabacken det var jättekul sen gick vi in och fikade och lekte lekar. Sen sjöng vi för A och hon fick jättefina presenter hon var nöjd med alla jättekul. sen lekte de i hennes rum så idag ser rummet som kom och hjälp mig och jag mår S%&/¤#"t så det blir inget städning där. Jag får se om jag orkar sticka något känner att huvudet är typ stor som en ballong varje gång jag nyser känns som huvudet ska sprängas i luften. Men det är tur att det finns Ipren. Kram på er! Atjjjjooooooooooooooooooooooooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar