fredag 8 mars 2013

Nu får det vara nog med vinter!

Ja jag är en aning trött på vinter barnen är också trötta på alla kläder. Jag vet att det börjar bli lite ljusare för varje dag men detta kylan räcker det nog att man känner att det är ett tag kvar till man kan ta av sig de tunga vinterkläder. Jag vill ha sommar inte vår för då mår jag så dåligt av min allergi. Helgen blir lugn vi ska vara hemma A ska leka med en kompis som kommer på besök hos sin mormor Söndag ska A på kalas och jag på Tupperware party hos en kompis. Det ska bli kul jag behöver lite roliga saker att göra. Ikväll så är det fredagsmys och det ska bli tacos och massor med chips och coca-cola och grejer. Men först måste jag åka till maxi och handla. Tröja som jag håller på att sticka till stora R barnens ena kusin är snart klar det fattas bara ärmarna och muddarna sen är den klar, då är det dags att börja med minsta grabben tröja, den ska se likadan ut fast lite mindre. Kram på er och ha en skön kvinnodagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar