måndag 22 november 2010

Nu händer det grejer!

På lördag är vi bjudna på 1:a glöggfest i år. Åh vad jag har längtat att gå på glöggfest. Snart ska vi ha själva glöggfest hemma träffa alla våra kompisar, det tycker jag är kul, men tillbaka till 1:a glöggfest, jag och de små tjejerna var på lång färd idag, jag hittade bästa gå bort present till min kompis C hon som vi ska till, tänker inte berätta annars vet hon innan lördag hon brukar följa min blogg. Jag är helt nöjd med den hoppas hon blir också lika nöjd. Idag stickstrejkar jag, jag har inte riktigt lust, kanske håller på att blir sjuk eller så är jag jääääääättttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeetrött, jag tror på den sista förslag. På lördag ska vi få besök från Portugal det ska blir kul att ta emot min kusins son han ska stanna bara några dagar sen ska han vidare i Europa. Ha det bra! Själv ska jag titta på CSI på kanal 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar